Glamour must have darabok

by - április 10, 2018



Jómagam nem szoktam glamour napozni mivel utálok sorban állni a sorban álláshoz illetve iszonyatosan össze van ilyenkor túrva minden üzlet, de azért összeállítottam nektek egy listát azokról a termékekről amik nekem beváltak és minden beszerezhető a drogériákban. Azért is hangsúlyozom, hogy nekem beváltak ugyanis soknak nincs túl jó KM értékelése én mégis szeretem őket. Plusz van egy kívánságlistás erről nem tudok nyilatkozni mennyire éri meg, de szeretném a Lovely - peach desire palettáját ugyan a csomagolása nem tetszik, de a színei nagyon.

01. LOVELY CURLING PUMP UP MASCARA - 899 Ft
Sajnos a Better than sex spirálom szavi ideje lejárt így konkrétan használhatatlanná vált ami azért is fura mert 9000 Ft-ért nem ezt vártam. Mármint még soha egy spirálom sem romlott meg ilyen hamar. Így KM-en nézelődtem és magasan ez a spirál vezette a listát. Szép pillákat csinál és ami nagyon fontos nem csomósodik össze.

02. P2 TOTAL COVER-UP CAMOUFLAGE - ~1300 Ft
Sajnos már nem emlékszem az árára. Nagyon szeretem, komolyan. Figyelni kell a felvitelére, nehéz korrektor és képes összeállni, de ha nem esünk túlzásokba remekül elfedi a bőrhibákat, a szem alatti karikákat, kipihentnek tűnik tőle a fejem (nagy előny) és nagyon jó szemöldökformázásra. Sajnos csak két árnyalat létezik belőle és képzeljétek el elértünk arra a szintre, hogy a sötétebbet kellett megvennem.

03. CATRICE LIGHT CORRECTING SERUM PRIMER - 1499 Ft
Muszájból rendeltem pinkpandáról a saját catrice alapozójával használom. Egy olyan primerről beszélünk amit minden nap használok ha alapozózok, semmivel sem tud többet mint egy drogériás primer egyedül azért szeretem mert könnyű felvinni. Nem kell belőle sokat használni és eléggé fura illata van cserébe a nap végére ugyan ott van az alapozóm ahová felvittem reggel.

04. ESSENCE EYESHADOW BOX - 1499 Ft
Szerintem az egyik legjobb drogériás paletta a Rival de Young Chocolate lovers palettája után. Kezdő sminkeseknek kifejezetten ajánlom. Minimálisan porzik és a pigmentáltságát ne hasonlítsuk össze a Kat von D-vel, de hétköznapi sminkekhez, gyakorláshoz tökéletes. Bőven behozza az árát. Nekem az in love with rose van meg, majdnem minden nap érte nyúlok.

+1 NYX LID LINGERIE EYE TINT - 2500 Ft
Azoknak akik Nyx vagy Douglas közelében járnak próbálják ki ezt a szuper folyékony szemhéjfestéket nagyon szépen pigmentált könnyű felvinni, tartós, gyönyörű fénye van ahh én biztosan újra fogom venni a LIDLI 02 árnyalatát.

Remélem tudtam kicsit segíteni azoknak akik nem akarnak 1-1 termékért 4-5 ezer forintot kifizetni, de jó és használható dolgokat szeretnének venni.

You May Also Like

0 megjegyzés