A makeup szentély

by - április 01, 2018


Megláttam itthon az Ikea katalógust és viszem is fel pestre. Kinéztem belőle pár dolgot nagyon hirtelen felindulásból. Ugye mindenképpen kell íróasztal és a sminkjeimet is kell valahol tartani. Egyébként nagyon ritkán használom az asztalomat laptopozásra vagy tanulásra, de mivel ennek az asztalnak (MALM 29.990) szép nagy fiókja van, nem kell a tetején tárolni hatmillió dolgot, elférnek a sminkjeim benne illetve a polcot (LACK 9.990) is erre a célra szeretném megvenni, hogy pár dolgot arra is tudjak pakolni, krémek, parfümök, alapozók, rózsaszín csillámos unikornis. A kis kaspókban (SKURAR 695x3) (én is) ecseteket szeretnék tartani a párna (GURLI 995x2) pedig azért kell mert eszembe jutott, hogy a sminkes sarok a nappaliban van oda pedig kell párna. Széket még nem néztem és nem is biztos, hogy Ikeásat szeretnék, tükröt sem találtam még szépet illetve még nagyon gondolkodni kell a fényeken.

You May Also Like

0 megjegyzés