Kedvenc instagram oldalaim

by - április 01, 2018


Több platformon követhetünk makeup artistokat (tov.: mua egyébként régen azt hittem egy valami hawaii varázslóasszony lehet) nálam lustasági szempontokat előtérbe helyezve az instagram nyert. Bár sajnos a sminkes instám kevésbé használom így minden a privát fiókomon van követve bár nagyon tehetséges sminkes szedtem nektek össze Magyarországról és külföldről is. Ez a poszt azért is született meg, hogy mindenkit követhessek a sminkes instámon is. Viszont mielőtt jönne a lista két dologban is szeretném kifejteni a véleményem.

Numero one, kevés magyar instást láthattok majd a listán. Pár csoportban már olvastam olyan véleményeket, hogy nem szeretik a magyar sminkes vloggereket mert mindig csak az essence-s "szar" ajándékcsomis videkóat csinálnak. Ez részben igaz, de személy szerint én is szoktam drogériás termékeket venni mert pl az arccsontomból kiindulva nem hiszem, hogy szükségem lenne egy UD bronzosítóra tökéletes egy alacsony árkategóriás is és jó, hogy kiválaszthatom kinek a véleményére vagyok kíváncsi, kinek a prezentálásában szeretném meghallgatni. Ami viszont zavar az az igényesség teljes hiánya, mert tudom, hogy drága mert ha hivatalosan csinálod ráköltesz amúgy is egy csomót a reklámokra, a weboldalra, a holmikra amiket megveszel a videókhoz, de az, hogy "hát igen ez a highlighter nagyon szép praktikus a kialakítása" mindez affektálva egy koszos lencséjű kamera előtt elmondva, hát könyörgöm, hogy a faszomba lehet egy higliht praktikus vagy nem praktikus kialakítású első blikkre. Nem erre vagyunk kíváncsiak csókolom.

Numero two, rengeteg insta poszt született már "insta glam vs. reality" címen. Ezt elsősorban azoknak a rettentően intelligens embereknek írom akik szerint "téged is vigyenek első randin strandra" - 1 - vízálló smink 2 - az úriembernek az lenne az utolsó randija velem mivel víziszonyos vagyok zárójelben. Tehát legyünk már képesek megkülönböztetni egy alkalmi sminket egy hétköznapi sminktől, egy nappali sminket egy éjszakai sminktől, ami instára készül annak benne van a nevében, hogy csak oda készül. Nyilván ezek a sminkek a megfelelő megvilágítás nélkül nem úgy néznek ki mint a képeken sőt kifejezetten rondák ahogyan kiemelik a bőrhibákat, de ezt tudom én s tudják a mua-k is egyedül a 13-14 éves tumblis kislányok nem tudják meg a maradék... (bocsánat az általánosításért, tumblis lányok én veletek vagyok csak kevesebb pirosítót és anya rúzsát ne nyúljátok le... a replika kylie rúzstól pedig nem lesz a szátokra írva, hogy ez kylie esetleg jó nagy seb lesz rajta.) Meg egyébként is, ti szebbek vagy csúnyábbak, gazdagabbak vagy szegényebbek lesztek attól ha egy nő erősebben sminkel? Erősebb nappali smink alatt persze nem az olcsó műanyag stylot értem.

Nem linkelem be a drágáimat mert az összeset sikeresen megkerestem és követtem 3 perc alatt:

magyarok:
@lorettasinku
@beautymakerbypp - Petrát mint sminkest és mint embert is nagyon szeretem ő a kedvencem a magyarok közül ♥
@kovacs.ani - kicsit még friss, de tehetséges kedves lány jó lesz figyelni rá mert az adottságai megvannak hozzá, hogy berobbanjon
@benilodor - Beni az a sminkes akinek nem mindig tetszenek a sminkjei viszont nagyon szeretem a videóit olyan jókat tud sztorizni és pl a drogériás szerzeményeiről mindig meghallgatom a véleményét

külföldi babies:
@lasse_brogaard - ő az egyetlen vlogger akinek imádom a rájátszásait mindig megnevettet és persze gyönyörűen sminkel
@mannymua733
@jeffreestar - őt már a márkája előtt is imádtam. queen.
@nikkietutorials - szemöldökkirálynő
@itsisabelbedoya
@nadina_ioana
@beautsoup
@snitchery
@sarahnewsfx
@emzeloid
@makeupbyjaack
@karolinagriciute
@makeupbyalinna

És ha esetlegesen kedvet kaptatok a sminkes instákhoz akkor kövessétek be az enyémet @you_nicorn_

You May Also Like

0 megjegyzés