Glow like a mermaid

by - április 30, 2018

A cím csalóka, több drogériás terméket is szeretnék bemutatni, többek között ezt a csodaszép design darabot az Essencetől. Kivételesen szerintem megveregethetem a vállam mert uuuude tetszik ez a kép, sikerült elkapni az egyetlen dolgot amit a highlighter tud - jól tud kinézni képeken. Node amiről még olvashattok az két bőrradír.

001 - ESSENCE GLOW LIKE A MERMAID HIGHLIGHTER
Igen kevés véleményt lehet olvasni róla, ennek ellenére nekem tipikusan az a darab volt mikor megláttam, hogy kell, most, szeretem. Valóban szép (és van olyan akinek nem tetszik, HOGYAN?!) tökéletes alany egy jó instagram poszthoz, de azon kívül, hogy szép nem igen tud többet. Egy drogériás highlighthoz képest persze abszolút teszi a dolgát, szép, szolid, a hétköznapokban tökéletes, én egyedül azért haragszom rá, mert ugyan ebben az árkategóriában az Essence csinált már ettől ezerszer jobb highlightert, nem beszélve a többi drogériás termékről ami lehet olcsóbb vagy egy picit drágább, de hatványozottan jobb.

002 - ISANA YOUNG AKTIV KOHLE PEELING
Tulajdonképpen, bőrradírnak vettem, bár az van ráírva, hogy kenje az arcára (is) és gondolkodtam is, hogy miért használnám ugyan azt a pikkelyes lábamra amit az arcomra, végül kentem mindenhova és maradjunk annyiban, hogy az arcra tök jó, de a test többi részére a konkurencia bőrradírja megvett kilóra.

003 - BALEA TOTES MEER SALZ ÖL-PEELING LEMONGRASS
Először is elmondanám róla azokat a dolgokat amiket mások negatívumként éltek meg, ti ezek tudatában eldönthetitek, hogy adtok-e neki egy esélyt vagy sem. Nagyon olajos, használat előtt össze kell keverni, az olajat nehéz eltávolítani a bőrödről mondjuk engem nem zavar nem kínlódok vele. Nagy só szemcsék vannak benne, megkóstoltam (egyszerűen muszáj volt) só íze van, teljesen olyan mint mikor sütés előtt sózod a döglött állatot. Olvastam olyan kommentet km-en, hogy kipirosodtak tőle, jelentem érzékeny bőröm van és még élek. A lábam soha nem volt még ilyen bársonyos, a triumvirátusból tehát őt bent hagyom a többiek amint elfogytak elhagyhatják a villát. Ő a szerelem maximálisan.

Nektek milyen drogériás termékek váltak be mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés