NIVEA & teszt alatt

by - április 19, 2018


Régebben nagyon nagy NIVEA "fan" voltam, még vattakorongból is Niveásat vettem, pedig az aztán tényleg pénzkidobás. Sok termékét magamtól cseréltem le és a képen látható testápoló hab után kétszer is meg fogom gondolni, hogy veszek-e Nivea termékeket. Legutóbb kipróbáltam a Q10 arcmaszkját és azt kell mondjam a Rossmann saját márkása fele annyiért sokkal jobb (és nem csak jobb, de az használ is), a nappali arckrémét is lecseréltem már, de a héten megint vettem a fentebb látható Mousse-t és egy Q10 arclemosó tejet. Utóbbival nagyon meg vagyok elégedve, nem szárít és nekem eddig semmi nem távolította el a sminkem ilyen hatékonyan ezt bátran merem ajánlani viszont a Moussenak csak annyi pozitív hozadéka volt, hogy biztosan mousset veszek legközelebb is, de nem Niveát. Tudni illik a legtöbb Nivea termék rengeteg alkoholt tartalmaz, de sajnos nem pálinkát (több haszna lenne). Na már most ez nagyon szárítja a bőrt én pedig pont a kis égett szolis testemre vettem, hogy majd jó lesz nekem. Egyszer volt, hol nem volt remélem kitaláljátok egyedül is a sztori végét, hogy nagyon nem tett jót a bőrömnek. A lábam konkrétan olyan mint a pergamen. Botrány, még nem találtam ki mivel hidratálom vissza nagyon gyorsan, de valamit kell tenni, mert konkrét fájdalmaim vannak, vakarózok és pikkelyek hullanak belőlem. Barátnőm is kipróbálta és 10 perc után kézkrémet nyomott a kezére mert nem bírta elviselni. Tehát, ha esetleg elcsábulnátok a cuki kis csomagolásának akkor jusson eszetekbe, hogy NE vegyétek meg, mert hosszú távon többet árt mint használ. Azért írom, hogy hosszútávon mert okosan van ez kitalálva első két használat után nagyon szerettem, aztán kezdett feltűnni, hogy fájdalmasan száraz a lábam és mivel semmi újat nem kentem rá ezen kívül csakis ő lehet a bűnös. Mondjon le! Ennyi lett volna mára a Nivea sztorim.

 Kb úgy érzem magam mint aki most ír először bejegyzést, de egyszerűen ilyen 10-10 perceim vannak ezekre a dolgokra meg fotókra mert mérgezett egérben tolom a mindennapjaim. Ma is gondoltam léleksimogatásnak elmegyek táncra, de mivel haza kellett ugranom a főbérlőm miatt, 40 percet késtem az egy órás óráról xD Meghalni nem lenne időm maximum egy gyors szívroham esetleg belefér. A jó hír az, hogy lassan itt a nyár és, ha nincs suli több időm van magamra (bár lesz simsem ami veszélyfaktor) és akkor nincs mérgezett egér tempó

You May Also Like

0 megjegyzés