Szorgalmi időszak best of

by - május 22, 2018


Nem akartam "személyes" hangvételű bejegyzéseket írni, de a hallgatásnak is megvan a maga oka. Amytől lestem az ötletet, én nem szeretném minden héten megejteni ezt csak most jól esik és, ha jövő hét végéig nem jelentkezem akkor már a képen lévő úton járok. Még egy kis háttérsztori: ez a félévem egyébként is horrorisztikus órarenddel csábítgatott, de nekünk nem sok vizsgánk van viszont az utolsó két héten mindenből ZH-t írunk általában. Nos akkor a best of lista:
  • Az első héten egy tárgyból mentem át kettessel, a beadandóknak hála ez lett hármas, minden más csúszott pót hétre. Még a nyomtatott termék és csomagolás tervezés óra is, de azért nevezzétek magatokat  15 évesen grafikusnak xD
  • A pót héten már teljes nihill uralkodott rajtam és ki akartam gyógyulni az életből - nem sikerült
  • Tervezgettem a Dubaiba utazásom ahol prostituáltként akartam elhelyezkedni, hogy vissza tudjam fizetni az eddigi féléveim és megszabaduljak már az egyetemtől
  • Végül csak két tárgyat buktam (jó arány, de tényleg) és nincs egy kettesem se
  • Egy tárgyat még mindig nem írtak be
  • Kiválasztottam a konyhámat - IKEA :)))
  • A smink és íróasztalomat is kiválasztottam és nem ikeás, de majd meglátjátok milyen szuupi
  • Vettem egy RLD kézkrémet és tuti romlott (remélem, hogy az és nem alapból van ilyen hányás szaga)
  • Köztem és A NIVEA közt mindennek vége ugyanis a Q10 arctisztító tejre gyanakszom a pattanásaimmal kapcsolatban
  • Új arctisztító rutin után kell néznem, nivea mától kizárva
  • A P2 techno chrome lakkjai gyönyörűek *-*
  • Tönkre ment a jobb kezem illetve lábam - utóbbi futásból adódóan a kezem pedig valszeg elszokott a gyors kézírástól
  • Egy azaz egy darab vizsgám lesz, 24-én
  • Jövőhéttől már hawaii lesz csak ezt a hetet kell túlélnem
  • Minimálisan azért tudtam időt szorítani pld. a Food Truck showra
  • Nem, hogy meglett a fuckin' reológia tárgyam, de hármas lett *-* (hatalmas önpacsi és persze ave én)
  • Megérdemelnék egy külföldi utat
  • Lassan hozhatom a lakberendezős posztokat, de még mindig fárasztó a konyha kitalálása
  • Mivel szar kajákat volt csak időm enni így 
  • Elment a netem - ez egy jel, hogy húzzak aludni mert holnap meló


You May Also Like

0 megjegyzés