Home & lifestyle

by - március 27, 2018

Lorem ipsum

Na látjátok, pontosan ilyen lakást szeretnék, ilyen világosat, hófehéret. Talán említettem, hogy az én lakásom éppen felújítás alatt áll, és ha készen lesz se lesz soha a büdös életben ilyen világos mivel földszinti, de ami már kész van belőle... az se sok. Legutóbb mikor ott jártam még fal sem volt a fürdő és a konyha között. Mivel képeim jelenleg nincsenek (nem lenne értelme egyenlőre berakni) ezért elmesélem hiszen a felnőttek úgyis számokból értenek. Budapest metróvonal közelében tényleg 3 perc séta, a 4-6 villamos 11 perc gyalog, lemértem. Földszinti ahogy említettem, 30 m^2 a galériával együtt ami a körülbelül a nappali felét foglalja el, jelenleg rettenetes állapotban, konkrétan nincsenek falak, meg vakolat és amúgy lassan költöznöm kell. Szobák számát illetően ahogy említettem nem egy nagy történet van egy nappali+gali egy pici konyha és egy pici fürdő.
Terveim, mert vannak ugye: üveg tolóajtó a nappali és a konyha közé (biztos lesz mert kivitelező intézi), fehér falak + egy ... még eldöntöm a hétvégén, púder-rózsaszínen gondolkodom, ami a bútorokat illeti: jó lenne egy komplett új konyhabútor, minden háztartási gépet be kell szereznem, ikeás fésülködő asztal, ikeás állótükör, ikeás ágy, saját tervezésű képek a falra, kaktuszok és egyéb zöldségek.
Persze ezeken kívül rengeteg mindent kell venni ezek most hirtelen jutottak eszembe, de a továbbiakban elmerülhettek majd velem a függönyök sejtelmes világában, a babzsákfotelek puha töltelékében meg minden olyan dologban amit egyébként világ életemben halálra untam.
Célok: kacatok kidobálása, felajánlása; plüssök tárolása kevésbé igénytelen ovis módra mint most; sminkek csodaszép tárolása; tanulósarok kialakítása; kanapé beszerzése; galéria korlátjának ráncfelvarrása mert most nagyon szoci, fények és hangulatok beengedése a kis otthonomba; tv kitiltása ahogy eddig is; bögrék leselejtezése; fotók kiaggatási módszerének kitalálása.
Mellesleg baromira nincs még kész ez a tetű oldal, segítség kell majd hozzá, de fáradt is vagyok, beteg is vagyok meg amúgy is hajnal fél 3 van. Hihetetlen, hogy még mindig több mint 10 év  után, hogy el tudja venni az időmet a weblap szerkesztés úgy, hogy észre sem veszem csak régen ügyesebb voltam és magamtól rájöttem mindenre mostmeg...nnnnem :(

You May Also Like

0 megjegyzés